DONATIE DOELSTELLINGEN GEHAALD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu DONATIE DOELSTELLINGEN GEHAALD - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu

DONATIE DOELSTELLINGEN GEHAALD

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cambodja Project 2010

17 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Beste lezers,

Ons beoogde doel om € 14.000,00 op te halen is vandaag behaald! Na vele maanden hard werken en met jullie gigantische hulp wordt het voor ons mogelijk om alle plannen uit te voeren in Anlong Khong. Aanstaande maandag kunnen jullie op de weblog van de juligroep (www.cambodjaproject.waarbenjij.nu) lezen hoe het hen in Anlong Khong vergaat.

Wij blijven natuurlijk doorgaan met het zoeken van donateurs en sponsoren. Duurzaamheid waarborgen is ook investeren op lange termijn. Het zou natuurlijk prachtig zijn als we ons Water & Wastemanagement voor de komende 2 of 3 jaar kunnen vastleggen!

Op diverse sites zijn we al te vinden; bezoek ons eens op You Tube (zoekopdracht; Cambodjaproject) en in de loop van de komende weken komt ons project op http://www.mambapoint.nl
Mambapoint is het crossmediale platform van de NCRV, voor en door kleinschallige ontwikkelingsprojecten. Op het videoplatform laat de NCRV zien wat mensen in ontwikkelingswerk doen. Mambapoint maakt reportages en video items over inspirerende projecten en projecten kunnen op hun eigen pagina laten zien wat zij doen in ontwikkelingslanden.

Ons promo-filmpje is ook te zien op deze site.

Mocht je enthousiast zijn geworden en wil je misschien mee naar Cambodja; de septembergroep heeft nog 2 plaatsen vrij! Neem snel contact op met de Stichting En Route. Inschrijving sluit rond 15 augustus!
Wil je eerst nog wat meer info, ga dan snel naar http://www.cambodjaproject.nl

Tot de volgende weblog,
Bionda, Dineke, Julia, Kim, Marlies, Nina, Rachel, Richard, Shaira, Shaunna, Willem en Peterhans

Wil je ons blijven ondersteunen?
Maak dan een vrijwillige bijdrage over op:
Stichting En Route, Rotterdam:
Giro 2619459
o.v.v. Cambodja 2009 augustus

Het Cambodja project is een initiatief van Stichting En Route uit Rotterdam (http://www.stichting-enroute.nl ) en wordt op financieel gebied gesteund door Xplore van het Ministerie van Buitenlandse Zaken(http://www.xplore.nl). Bezoek ook onze website http://www.cambodjaproject.nl

• 17 Juli 2009 - 16:58

Ben Jonasse:

In zo'n korte tijd 14000 euro aan sponsorgeld binnen krijgen, is een felicitatie waard voor jullie allen. Wat een inzet, wat een werklust! Over 4 weken al zien jullie met eigen ogen waarom jullie dit allemaal gedaan hebben. Succes met de laatste voorbereidingen.
    En voor de groep die er nu al is, succes met jullie werk ter plekke.

• 17 Juli 2009 - 20:17

Ada Venema:

Fantastische prestatie, van harte gefeliciteerd. En nu, op naar Cambodja. Veel succes en groeten van Ada en Eiso Venema

• 10 Augustus 2009 - 16:49

Linda :

Geniet, ervaar, ontdek en vooral heel veel plezier in het mooie, warme en indrukwekkende Cambodja!

• 11 Augustus 2009 - 10:45

Julia(juli Groep):

He allemaal, veel plezier allemaal en ik hoop dat jullie het heel leuk gaan krijgen!! Maar dat lukt ongetwijfeld wel.

Cambodja Project 2010

Het Cambodja project is opgezet door Stichting En Route en heeft als doel jongeren in contact te laten komen met het land, cultuur en bevolking van Cambodja. Aan het project doen meerdere jongeren mee, die verdeeld in groepjes elk een maand naar Cambodja gaan om de bevolking te helpen. Door middel van verstrekte microkredieten en de hulp van de jongeren, wordt er in het dorp Anlong Kong hard gewerkt aan het bevorderen van het welzijn van het dorp. Het project is onderverdeeld in kleinschalige projecten, waarbij werkgelegenheid creëren, sociale omstandigheden bevorderen en hygiënische voorzieningen verbeteren centraal staat. De deelnemers van de augustusgroep zullen op deze site hun ervaringen beschrijven. Wij zouden het ontzettend leuk vinden als jij jouw reactie geeft op onze activiteiten. Dit kan op ons gastenboek. Op de linkerbalk staat het vakje 'blijf op de hoogte'. Vul hier jouw e-mailadres in en je krijgt automatisch bericht wanneer wij een bericht plaatsen. Wil jij ook het Cambodja project steunen? Maak dan jouw vrijwillige bijdrage over op: Stichting En Route, Rotterdam: Giro 2619459 o.v.v. Cambodja 2009 **** **** = Vermeld hier eventueel de naam van de deelnemer die u steunt om zijn of haar target te halen Alvast super bedankt en bezoek vooral regelmatig www.cambodjaproject.nl en deze site om op de hoogte te blijven van onze acties. Het Cambodja project is een initiatief van Stichting En Route uit Rotterdam (www.stichting-enroute.nl ) en wordt op financieel gebied gesteund door Xplore van het Ministerie van Buitenlandse Zaken(www.xplore.nl).

Actief sinds 29 April 2009