Augustus groep veilig in Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu Augustus groep veilig in Cambodja - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu

Augustus groep veilig in Cambodja

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cambodja Project 2010

14 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hoi lezers, de augustus groep is gister middag om 2 uur locale tijd aangekomen in Cambodja. Gistermiddag hebben ze de buurt verkend, het huis ingericht en de voorbereidingen getroffen voor de eerste werkdag. Vanochtend om 8 uur zijn ze begonnen met hun eerste werkdag en ze zijn 10 minuten geleden weer terug bij het huis gekomen. Ze hebben het ontzettend fijn en naar hun zin. Aanstaande zondag zullen zij de eerste berichten/foto's/video's plaatsen op hun weblog.
Namens alle deelnemers, Simone (dochter van peterhans)

p.s veel kussen en groetjes uit Cambodja

• 14 Augustus 2009 - 11:18

Willy (m. V.Dineke):

Lief van je Simone, dank je wel.

Mis je je vader al?

Groetjes van Willy, ook aan je moeder

• 14 Augustus 2009 - 11:45

Wilma(m.v.Marlies):

Fijn om te horen dat ze goed zijn aangekomen. Dankjewel Simone.

Groetjes Wilma

• 14 Augustus 2009 - 12:43

Rene Jansen:

Fijn dat jullie goed zijn aagekomen.Is er sprake van een regenseizoen?Marlies houdt je taai!

• 14 Augustus 2009 - 22:52

Judith Sumter:

He Rachel en de rest ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en toch een beetje hebben kunnen slapen.Ik ben echt benieuwd naar alles wat jullie gaan doen ik ga het allemaal volgen. Nou Rachel heel veel plezier en ik zie je, ook de rest van de groep heel veel plezier in alles wat jullie gaan doen.
    xx Tante Judith

• 15 Augustus 2009 - 21:38

Karin:

Hee Marlies,

Gaaf dat je in Cambodja zit. Maak er wat van joh!
    Spannend om in een totaal ander land te zijn. Ik ben net terug uit Noorwegen en......VET GAAF.
    Ik wens je een goede maand toe en hoop gauw wat van je te horen.

Groet,
    Karin Raveling

• 15 Augustus 2009 - 22:32

Cecile Wijn:

Hi Eppie,
    mooi dat jullie goed zijn aangekomen, we zijn benieuwd naar de eerste verhalen, hier is de vakantie voorbij, Maarten is zijn voetbalcarriere met een 3-2 overwinning op de E 4 gestart, AZ won met 6-0 van RKC, Twente met 1-0 van Ado, Heereveen Vitesse 1-0. Sparta won met 2-1 van Willem 2. De rest kan je vast zelf wel opzoeken. Je vader heeft met een goede baanscore Dirk weten te kloppen enfin dat zijn zo van die dingen die hier belangrijk zijn. Dag jongen doe je best en pas goed op jezelf en je vrienden daar. zoen van je moeder

Cambodja Project 2010

Het Cambodja project is opgezet door Stichting En Route en heeft als doel jongeren in contact te laten komen met het land, cultuur en bevolking van Cambodja. Aan het project doen meerdere jongeren mee, die verdeeld in groepjes elk een maand naar Cambodja gaan om de bevolking te helpen. Door middel van verstrekte microkredieten en de hulp van de jongeren, wordt er in het dorp Anlong Kong hard gewerkt aan het bevorderen van het welzijn van het dorp. Het project is onderverdeeld in kleinschalige projecten, waarbij werkgelegenheid creëren, sociale omstandigheden bevorderen en hygiënische voorzieningen verbeteren centraal staat. De deelnemers van de augustusgroep zullen op deze site hun ervaringen beschrijven. Wij zouden het ontzettend leuk vinden als jij jouw reactie geeft op onze activiteiten. Dit kan op ons gastenboek. Op de linkerbalk staat het vakje 'blijf op de hoogte'. Vul hier jouw e-mailadres in en je krijgt automatisch bericht wanneer wij een bericht plaatsen. Wil jij ook het Cambodja project steunen? Maak dan jouw vrijwillige bijdrage over op: Stichting En Route, Rotterdam: Giro 2619459 o.v.v. Cambodja 2009 **** **** = Vermeld hier eventueel de naam van de deelnemer die u steunt om zijn of haar target te halen Alvast super bedankt en bezoek vooral regelmatig www.cambodjaproject.nl en deze site om op de hoogte te blijven van onze acties. Het Cambodja project is een initiatief van Stichting En Route uit Rotterdam (www.stichting-enroute.nl ) en wordt op financieel gebied gesteund door Xplore van het Ministerie van Buitenlandse Zaken(www.xplore.nl).

Actief sinds 29 April 2009