Arrive in Phnom Penh en Anlong Khong - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu Arrive in Phnom Penh en Anlong Khong - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cambodja Project 2010 Stichting En Route - WaarBenJij.nu

Arrive in Phnom Penh en Anlong Khong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cambodja Project 2010

27 Oktober 2011 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo vele lezers,

Ik kan melden dat de website ontzettend goed bezocht wordt! Na mijn vertrek gisteren 1672 hits! Dat is natuurlijk geweldig.

Na een pittige reis stond Syna te wachten met de Tuk Tuk. Natuurlijk direct door naar de ‘Blue Dolphin’, ondertussen het ‘thuiscafe’ van de En Route groepen en de overheerlijk kokosnoot-shake. De groepsfoto’s van de afgelopen jaren hangen er nog steeds. Natuurlijk wederom een warm (letterlijk en figuurlijk) welkom. Warm is het inderdaad. Wat een omschakeling, een verschil van tegen de 30 graden in vergelijking met jullie herfstweer.

Nu zit ik met Syna in Corner 33 om dit verhaal weer op het net te zetten. Hij wil ook even wat kwijt;

Hello everybody
I am very happy to see Peterhans again and now we are talking about the project in the village. After our talk we are going to the village to see the projects and we will start the work tomorrow . And again I really miss you all and specially 'the Golden Girls' last year! They surprised me with a very nice present. What nice. Regy, April, Quirine and Lynne, THANK YOU!
I would love to sent all my love to all of you supporting the project in our village.
Greets,
Syna :)

We vertrekken dus straks naar het dorp. De dorpsraad had al een plan gemaakt voor de school en de waterwegen en we gaan dus beginnen. We gaan wel sober beginnen, want de beoogde € 12.000,00 is nog niet binnen! (HINT)

Verder nog een bericht voor alle (oud) deelnemers:
Syna gaat 25 december trouwen met Nary!!! Na vele jaren wachten wordt het nu dan echt een feest voor hem en hij is nu al ontzettend nerveus! Het lijkt mij leuk om hem, namens de oud-deelnemers, een kado te geven (de bekende envelop met $’s, want dat heeft hij echt nodig). Ik ga er dan de dag van mijn vertrek iets ludieks mee doen om het hem te overhandigen.

Wil je meedoen aan het kado;
Stort jouw bijdrage op Raborekening 12.75.13.256 t.n.v. P. Koperberg en vermeld ‘HUWELIJK SYNA’.
Stuur mij dan ook even een mail met een foto van jou naar p.koperberg@gmail.com als je meedoet.

Zoals gemeld hebben we nog wel wat geld nodig!

Stichting En Route, Rotterdam:
Giro 2619459 o.v.v. Cambodja 2011
Alvast super bedankt!

Het Cambodja project is een initiatief van Stichting En Route uit Rotterdam( http://www.stichting-enroute.nl )

Voor het Cambodjaproject 2012 werkt En Route samen met Stichting Commundo www.commundo.nl
en de Stichting Hopeful Children's Center Cambodja www.hopchicen.org

• 27 Oktober 2011 - 08:20

Julia (nov 2008):

Ik wil de hele groep heel veel succes wensen en dat jullie maar mooie dingen mogen bereiken de aankomende weken!!
    Syna van harte gefeliciteerd wat een leuk nieuws! Ik ga jullie site in de gaten blijven houden ;-).
    Liefs, Julia Stokmans

• 27 Oktober 2011 - 09:57

Siempje.:

hooi lieve papa!
    goed dat je veilig bent aangekomen :D
    ik zit met een warme kop thee en m'n dikke trui aan, dus geniet maar van het lekkere weer! geniet sowieso van alles!
    Dikke kus Siem <3

• 27 Oktober 2011 - 16:55

Bionda:

Hallo Peterhans!
    Wat leuk dat je weer in Cambodja bent! Ik ben benieuwd hoe het nu is in het dorp dus ik hou het in de gaten. Geniet ervan!

Groetjes Bionda

• 27 Oktober 2011 - 16:58

Nienke:

Hee papa! Leuk om nu al een berichtje te lezen! Veel plezier daar en werrukse!! ;) Groetjes aan Syna! Liefs van mij

• 27 Oktober 2011 - 17:04

Jacqueline:

Hoi Peterhans,
    Jammer dat we je niet meer gezien hebben voor je vertrek. Glenn en ik waren dinsdagavond nog even langs en wat ik al dacht: jullie waren natuurlijk bij Suzanne voor haar verjaardag. Heel veel succes daar weer met alles wat je gaat doen. Ik blijf je volgen. Groetjes, Jacqueline

Cambodja Project 2010

Het Cambodja project is opgezet door Stichting En Route en heeft als doel jongeren in contact te laten komen met het land, cultuur en bevolking van Cambodja. Aan het project doen meerdere jongeren mee, die verdeeld in groepjes elk een maand naar Cambodja gaan om de bevolking te helpen. Door middel van verstrekte microkredieten en de hulp van de jongeren, wordt er in het dorp Anlong Kong hard gewerkt aan het bevorderen van het welzijn van het dorp. Het project is onderverdeeld in kleinschalige projecten, waarbij werkgelegenheid creëren, sociale omstandigheden bevorderen en hygiënische voorzieningen verbeteren centraal staat. De deelnemers van de augustusgroep zullen op deze site hun ervaringen beschrijven. Wij zouden het ontzettend leuk vinden als jij jouw reactie geeft op onze activiteiten. Dit kan op ons gastenboek. Op de linkerbalk staat het vakje 'blijf op de hoogte'. Vul hier jouw e-mailadres in en je krijgt automatisch bericht wanneer wij een bericht plaatsen. Wil jij ook het Cambodja project steunen? Maak dan jouw vrijwillige bijdrage over op: Stichting En Route, Rotterdam: Giro 2619459 o.v.v. Cambodja 2009 **** **** = Vermeld hier eventueel de naam van de deelnemer die u steunt om zijn of haar target te halen Alvast super bedankt en bezoek vooral regelmatig www.cambodjaproject.nl en deze site om op de hoogte te blijven van onze acties. Het Cambodja project is een initiatief van Stichting En Route uit Rotterdam (www.stichting-enroute.nl ) en wordt op financieel gebied gesteund door Xplore van het Ministerie van Buitenlandse Zaken(www.xplore.nl).

Actief sinds 29 April 2009